morgon

hejhej jag är sjuk i dag också jätte  jobbigt  jag hatsr att vara sjuk men när  jag tänker på skolan är det lixom bra att gå till skolan men jag är ovän med min bästis  bara för när hon va där allså hos mig men jag va med en annan tjej så jag tror att jag va lite taskig mot henne men när vi va i skogen gick hon över grensen  asså för det första  sa hon taskiga saker och väntade inte på oss för jag och min kompis bärde saker medans hon klagade på att vi va sega så jag tror att hon blev sur som fan men jag sket i henne bara för hon va sur på oss så hon får skylla sig själv ha  jag är skit trött efter som jag sommnade sent igår nää nu ska min huvudvärk börja så måste sluta hej hej dådå juste jag glömde säga att det är bara 59 dagar kvar tills jag åker egypten ska bli såå skönt att ta semester mohahahaha hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0