möte

hej håller på kräkas för har inte fått mat på 9 timmar har väntat på min pappa  för han va i möte i 4 timmar  så jag sov  lite inget ätende men nu kommer den bra nyheten att vi ska åka och bowla nu han ska bara göra nånting  snappt  sen ska vi käkä där ja vi får se vad som händer ja nu sitter jag vid datorn  och  väntar på honom  men jag klarade av att vänta 4 timmar då kan jag vänta i 20 minuter  ja frästen jag är beroende av the sims jag har nästan alla sims asså jag sitter på natten och spelar helt sjukt  om ni vill veta mer om hur mycke beroende jag e så gå  in  på min syrras blogg den heter så här  kramgoo.blogg.se ja det finns ett inlägg om hur beroende jag e hon är själv  beroende men  jag är mer nää jag tror pappa är klar nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0