pappa

god morgon hej är fortfarande sjuk men jag kämpar och i morgon kommer min pappa hem som har varit i borta i 90 dagar så han ringde nyss och sa ja i morgon kommer jag hem linda och jag ba vaa jaaaaa åå nu yllar ludde min hund och dom andre 2 ja så det är jobbigt nää nu vill jag bara berätta för alla att pappa kommer hem i morgon jag ska vika tvätt snart men efter det ska jag läsa en bok som heter ää jag kommer inte ihåg men den handlar om två flickor som har två små märken på ryggen så bra asså den e bra och sen kan dom andas  under vattnet  sen blir dom kidnappade av en jätttttttteee stor båt som suger in dom i den ja iallafall gudbror åker dit min pappa va men även fast hans och min familj ska på semester tillsammans han tar väl ledigt nää nu ska jag göra tvätten hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0