söndag

tja hinner inte skriva så myket  har bråttom  och är skit hungrig   och ni som  gillar ONE TREE HILL SOM JAG om ni vet not  om när säsong 5 börjar läs då här  sen tryckte jag in mina örhängen jag hade lite för myket smörja  i öronen  jag tar en bild sen i morgon sen så har min vänta host... har min bästis varit här hon  tog hål i öronen i går jag gjorde det när jag va 6 år sen om nån undrar varför jag heter  biestis är det för jag har värdens bästa bästis i  värden jag kan bärätta allt för henne sen om 81 dagar ska jag till eypten vet ej hur det stavas så den 24 april drar jag då kommer jag tillbaks den 1 MAJ jaaaaaaa på en torsdag allså sen dan  vänta jag ska äta ... så nu är jag tillbaka  min syrra och min andra syrra bråkar  om nån film marre vill va med emma men emma vill inte så jag tror att emma har låst ut maria utanför sin dörr  hahha marre sjunger  ååååååå emma kom ut i kväll eller not sånt nu måste jag sluta hej då skriv kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0