Eegypten<333

Hej! vad ska ni göra idag då?  jag ska vara med fille det ska bli kul och idag är det bara 29 dagar kvar till egypten längatar men för lillhanus är det  bara 19 dagar kvar åå vad jag längtar ska bara ligga i poolen men jag ska dricka ass mycker vatten ja asså jag skulle kunna göra vadsom helst för och få åka imorgon  och på tisdag kommer mn pappa hem det ska bli jätte kul men sen åker han till norge menen när man har en pappa som jag ar får man leva med det :(:( :) men sen har jag fått ett par till fräknar jobbigt men dom försvinner sen när jag sitter på planet men då får jag sitta där i 6 timmar och vänta men jag kan aldrig sitta still  på ett plan antingn så går jag på toa hela tiden eller springer(går)jag runt jag vet inte varför men det är lite konstigt men jag kommer inte lägga ut dagens bild på länge jag ska spara plats åt alla bilderna jag kommer  ha när jag kommer hem men det är ju bara 29 dagar kvar men kanske lägger ut nåt litet inlägg  jajja vi får se oj jag glömde säga god morgon<333 sen igår kväll så såg jag på hela sesong 1 på hjälp ass kul asså och snart är  det april och på 1 april är det bara 24 dagar kvar n mimmi min gud grej då är  det bara 17 dagar kvar tills dom åker värta lulligt ja det va allt nej! vänta vet ni vilken tid jag sommnade igår? 6 eller 7 sen vaknar jag liksom klockan 5 e fy vad sköt det va att bara sova ut  ja sen när jag vaknade så tog jag ett bad ass skönt sen tog jag ut hundarna sen försökte jag väcka mamma men men hon sov vidare ja sen så satt jag vid datan sen åt jag frukost sen mer data sen gick jag runt i huset och bara pillade på mig själv in sen va min dator eller jag va dum nog och glömde lösenordet som jag ändrade i gåt innan jag la mig i soffan och sov men ja ja sen ylade ludde och henke  och jag ylade med dom kul va det ja men ni får ha en toppen  dag för det ska jag ha <33333 bloggar ett inlägg till sen okej men tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0