Det är FREEEDAG!

hej! kom precis hem från skolan och vi va ute hela dan jobbigt! men när vi äntligen kom tillbaka så va skolan slut jätte skönt och plus att jag kom på att det va fredag så jag ska bara cilla och jag orkar inte skriva mer snart men jag måste ju annars är det tråkigt!:(  sen ska jag och min familj till mimmi lillhannus hennes blogg heter mimmislifeinwords.blogg.se
tror jag! men sen ikväll ska vi ju dit vill träffa dom innan dom åker till usa för hennes mamma är min gudmor så hon är min gudsyster jag har två och hon heter alexsandra hennes blogg vet jag den heter huumlaan.blogg.se så ni vet för vi hyr ju ut våran lägenhet till dom när dom ska va i usa så dom får hyra och sen i december så åker min familj och firar jul där så jag längtar! men nu årkar jag inte skriva mer ses! /// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0