Ingen ska sminka djur!

det här är ett inlägg som jag verkligen menar asså det är verkligen inte okej att testa smink på djur och om jag hade gjort det då skulle jag inte kunna leva jag bryr mig om djur vmen vissa bryr sig ju inte det ä'r så jävla hemskt för kanske 2 månader sen så avlivade vi min hund fast den va sjuk men man kan inte fatta vad man gör när man smikar djur och ger den sprutor man kan inte ersätta det det går inte men vissa folk bryr sig inte när dom vet att dom har faktiskt dödat ett djur med flit.
det kan man inte ersätta det går bara inte människor är lika mycket värda som djur dom har också liv men det förstår inte dom så jag kan faktiskt visa er nånting som jag kan visa hur det ser ut när det händer men ni kanske inte får nån bild men ska försöka!




NEJ! det gick inte men jag kan ju visa er det här som jag har skrivit om det går sen så lägger jag ut den!


hejdå!

Kommentarer
Postat av: anonym!

HÅLLER MED DIG TJEJEN!

2008-10-20 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0