Skolan suger!

hej idag har jag ju varit i skolan och haft tråkigt för min bässa (bästa) vän hon har skrivit en taskigg sak om mig men ni får inte veta vad men jag va lite med henne idag men jag grät mig till sömn igår och då rann min masckara i tårarna för jag va lite slarvig jag tog inte bort sminket! så det va lite dumt sen på torsdag är det klassresa till veskiärve (vet int ehur det stavas)
aå det ska bli ass kul tycker jag iallafall!

men nu ska jag försöka ladda upp en bild!

ee jag vet inte riktigt vad det är men!
ja här är ju mimmi när vi va på fas(ett läger) hela min familj va där men inte mamma och pappa och det va ass många där så det va jätte kul och här är mimmi som posar när emma min syrra tar kort!

HAAHHA BRA MIMMI du är ju en kändis INTE HAHHA !

menh nu måste jag gå ses puss hejdå///Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0